Nieuws

Klanttevredenheid WEL in 2016: gemiddeld een 9,2!

  • Home
  • Nieuws
  • Klanttevredenheid WEL in 2016: gemiddeld een 9,2!
Klanttevredenheid WEL in 2016: gemiddeld een 9,2!

Klanttevredenheid WEL in 2016: gemiddeld een 9,2!

Klanttevredenheid WEL in 2016: gemiddeld 9,2!

Klanttevredenheid is een maatstaf. Een maatstaf of het geleverde werk en behaalde resultaten voldoen aan de verwachting van de klant. En zelfs daarin kan het nog een stapje verder gaan. Kun je immers als organisatie nog een stapje meer doen om boven deze verwachting uit te stijgen? Oftewel voldoe je als organisatie aan de klantverwachting +1 of wellicht zelfs +2?

Het resultaat van een hoge klanttevredenheid is loyaliteit en een gezonde lange termijn relatie (met of zonder opdrachten).

Het gedachtegoed achter klanttevredenheid (op basis van de Net Promotor Score):

Vanuit WEL Consulting helpen we veel klanten met het in kaart brengen en verhogen van hun klanttevredenheid. Het zou natuurlijk raar zijn als we dit zelf ook niet onder de loep zouden nemen van onze eigen organisatie. In de afgelopen twee jaar is WEL dus actiever gaan sturen op de eigen klanttevredenheid.

In 2015 scoorde WEL een gemiddelde klanttevredenheid van een 8,8. Wij waren daar heel blij mee, maar hebben eind 2015 een verbeterplan opgesteld om een aantal zaken op een nog hoger level te krijgen. En met opgeheven hoofd kunnen we concluderen dat dit gelukt is. In 2016 heeft WEL namelijk een gemiddelde klanttevredenheidsscore van een 9,2 behaald. En ja, hier zijn we natuurlijk apetrots op!

  • Gemiddelde score:

9,2

  • Laagste score:

8,0

(Waren de te nemen stappen duidelijk en helder bij de start van het traject?

  • Hoogste score:

9,8

(Hoe heeft u de samenwerking met de consultant(s) van WEL ervaren?)

Wil u met uw organisatie ook stappen nemen om uw klanttevredenheid in kaart te brengen en te verhogen? Neem dan gerust contact op met WEL: info@welconsulting.nl.




© Copyright WEL . Alle rechten voorbehouden. Website door Kendrix.