WEL Company bestaat uit 4 bedrijfsdivisies, klik op één van de logo's om meer te zien.

WEL scoort in 2018 een 9,0 (!) qua klanttevredenheid

Na elk project en adviestraject meet WEL de klanttevredenheid en zoekt hierbij naar de overtreffende trap. Drie jaar op rij halen we een jaargemiddelde boven een 8,5; het doel wat WEL minimaal nastreeft.

“Het geeft mij natuurlijk een trots gevoel dat we zo hoog scoren qua klanttevredenheid. En ik geloof niet dat dit alleen door onze dienstverlening komt, maar juist ook door de type mensen (lees karakters en mentaliteit) die bij ons werken en hoe die mensen zich bij WEL voelen. Er zit een duidelijke link tussen Klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid en dat is hier wederom zichtbaar”, aldus algemeen directeur Joël van den Doel. 

Hoe werkt het?
Na elk traject (of het nou gaat om een training een adviestraject of een interim-opdracht) krijgt de klant en overige betrokkenen bij de klant een enquête met 13 vragen. Een deel van de vragen gaan over ‘verwachtingsmanagement vs. opgeleverd resultaat’ en een dele van de vragen zijn gericht op onze kernwaarden (klopt het gedrag en de werkwijze van de WELLER met de kernwaarden die we beloven).

Het is voor WEL een zeer belangrijke zaak dat de klanttevredenheid (en tevens dus de medewerkerstevredenheid) minimaal gelijk blijft (en dat is moeilijk zat bij een groeiend bedrijf), maar uiteraard het liefst nog verder omhoog gaat in 2019.

Wilt u meer weten over onze klanttevredenheid en/of onze medewerkerstevredenheid? Mail of bel WEL gerust: info@welcompany.nl  /  0174 – 730 419. Of kom gewoon eens langs om een ‘bakkie’ te doen op ons mooie en inspirerende kantoor in Maasdijk.

WERKEN BIJ WEL?

NEEM OP

Nieuwsgierig? Bezoek dan de websites van onze bedrijfsdivisies of neem direct contact op door middel van onderstaand formulier.

Bandijkweg 46A, 2676 LJ Maasdijk

info@welcompany.nl

+31 (0) 174 730 419

KVK 51683164

BTW NL850126162B01

1
×
Hallo,
waarmee kunnen we u van dienst zijn?